Πολιτική επιστροφών
1.Επιστροφή λόγω Υπαναχώρησης
Ο πελάτης διατηρεί στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως σύμβασης πώλησης το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την ηλεκτρονική του αγορά, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παράδοσης, χωρίς αιτιολόγηση, όπως ειδικότερα ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία.
Σε αυτή την περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να μην έχει προκληθεί οιαδήποτε φθορά κ.ο.κ, καθώς και να συνοδεύεται από το αντίστοιχο παραστατικό (Απόδειξη Λιανικής) και λοιπά έντυπα ή υλικά που το συνοδεύουν.
Προκειμένου να ασκηθεί το δικαίωμα αυτό θα πρέπει να συμπληρωθεί το σχετικό Έντυπο, να υπάρχει είτε τηλεφωνική είτε ηλεκτρονική επικοινωνία με την εταιρεία και να αποσταλεί στην Εταιρεία είτε ηλεκτρονικά (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) είτε συνοδεύοντας το επιστρεφόμενο είδος.Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δηλωθεί με σαφήνεια εγγράφως από τον πελάτη η πρόθεσή του να υπαναχωρήσει από συγκεκριμένη αγορά. H Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης όταν την παραλάβει. Τα έξοδα επιστροφής σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη.
Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα επιστρέψουμε στον πελάτη το σύνολο της αξίας του προϊόντος που έχει καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχε εξοφλήσει και το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που παρελήφθη η δήλωση υπαναχώρησης.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω προβούμε τελικά σε εξόφληση προς τον πελάτη του τιμήματος, διευκρινίζονται επιπλέον τα κατωτέρω:
i) Αν η πληρωμή του είχε γίνει με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η Εταιρεία μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί με τον πελάτη. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν λόγω συναλλαγής.
ii) Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να επιστραφεί το εν λόγω ποσό, ο πελάτης θα υποδεικνύει Τραπεζικό λογαριασμό (με σχετικό αποδεικτικό ότι είναι ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος. Τα όποια διατραπεζικά έξοδα επιστροφής σε τράπεζες διαφορετικές από τις συνεργαζόμενες με την εταιρεία, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
iii) Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέφει και τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση προκειμένου να ολοκληρωθεί η επιστροφή του τιμήματος.
2.Εξαιρέσεις υπαναχώρησης
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία και νομολογία και το Δίκαιο του Καταναλωτή, και ιδίως με βάση το άρθρο 3ιβ του ελληνικού νόμου 2251/1994 «Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης», όπως ενδεικτικά και μη περιοριστικά στις εξής περιπτώσεις όπου δύνανται να εμπίπτουν τα προϊόντα μας:
i) για προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή/και είναι σαφώς εξατομικευμένα,
ii) για προϊόντα που έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι τους ή έχουν χρησιμοποιηθεί,
iii) για εκπτωτικά είδη ή για είδη που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγεία ή της υγιεινής όπως τα εσώρουχα.
3.Επιστροφή σε περίπτωση αποστολής λανθασμένων προϊόντων
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα, η Εταιρεία οφείλει με δικά της μεταφορικά έξοδα να διορθώσει την αποστολή με το σωστό είδος ή ποσότητα.
Στην περίπτωση που το προϊόν που αποστείλαμε στον πελάτη είναι άλλο από αυτό που παρήγγειλε, μπορεί να το επιστρέψει χωρίς χρέωση των εξόδων μεταφοράς. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με άθικτη συσκευασία. Η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία του πελάτη μαζί μας, προκειμένου εν συνεχεία και να του αποστείλουμε το ορθό προϊόν.
Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω προβούμε σε εξόφληση του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:
i) Αν η πληρωμή του είχε γίνει με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η Εταιρεία μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί με τον πελάτη. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν λόγω συναλλαγής.
ii) Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να επιστραφεί το εν λόγω ποσό, ο πελάτης θα υποδεικνύει Τραπεζικό λογαριασμό (με σχετικό αποδεικτικό ότι είναι ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος. Τα όποια διατραπεζικά έξοδα επιστροφής σε τράπεζες διαφορετικές από τις συνεργαζόμενες με την εταιρεία, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.